Wednesday, May 21, 2014

ဒိုင္ယာရီေလးေရ

ဒိုင္ယာရီေလးေရ

ရွင္ နဲ႕ က်မ မေတြ႕ျဖစ္တာေတာင္ ၾကာျပီေနာ္။ က်မ ေနာက္ဆုံး ဒိုင္ယာရီ ေရးျဖစ္တာ မမွတ္မိေတာ့ေအာင္ပါပဲ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ပါ။ အခု က်မမွာ ေျပာစရာေတြ ရွိလာလို႕ ရွင့္ကို ရင္ဖြင့္ရဦးမယ္။ က်မ ဆယ္တန္းေတာင္ ေရာက္ေနျပီ။ ရည္းစားလည္း မထားဘူးေသးဘူး။ အလိုးခံဖူးဖို႕ဆိုတာ ေဝလာေဝး။ က်မရဲ့ အခ်စ္ဆုံးသူငယ္ခ်င္း မာလာကေတာ့ က်မထက္ ႏွာတဖ်ားသာသြားျပီ။ မာလာက သူ႕ရည္းစားဂိုက္ဆရာေလးနဲ႕ လိုးျပီးျပီတဲ့။ ေလးခါ ငါးခါေလာက္ေတာင္ လိုးျပီးၾကျပီတဲ့။ ကိုးတန္းစာေမးပြဲ ေျဖျပီးမွ သူ႕ရည္းစားနဲ႕ ကြဲသြားတာ။ ေကာင္မက လီးအရသာသိသြားေတာ့ ေျပာလို႕မဆုံးဘူး။ အလိုးခံရတာ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းေၾကာင္း၊ ေစာက္ဖုတ္ အရက္ခံရတာ ဘယ္လိုအရသာရွိေၾကာင္း။ တစ္ေန႕ တစ္ေန႕ ဒီအေၾကာင္းေတြပဲ ၾကားေနရေတာ့ က်မ အလိုးခံခ်င္လာတာ ဆန္းသလားရွင္။

က်မက အရွက္အေၾကာက္ၾကီးပါတယ္။ ေကာင္ေလးေတြနဲ႕ေတြ႕ရင္ ေျခဖ်ားလက္ဖ်ားေတြ ေအးစက္ျပီး စကားေတာင္ မေျပာရဲေလာက္ေအာင္ပါ။ ရည္းစားစကား အေျပာခံရရင္ ပိုေတာင္ဆိုးေသး။ တစ္ခါတည္း ထြက္ေျပးေတာ့တာပါပဲ။ က်မက ရုပ္မဆိုးပါဘူး။ ေက်ာင္းမွာ အလွဆုံး မဟုတ္ေပမယ့္ အတန္းထဲမွာေတာ့ အလွဆုံးပါ။ မာလာက ေျပာပါတယ္။ သူသာ က်မလို လွလို႕ကေတာ့ ရည္းစား သက္ေစ့ထားျပီး အားရပါးရ အလိုးခံပစ္လိုက္မယ္တဲ့။ ညတိုင္းလိုလို ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ျပီး တစ္ေယာက္ ခ်ိန္းျပီး အလိုးစခန္းဖြင့္ပစ္လိုက္မယ္လို႕ ေျပာပါတယ္။ မာလာကေတာ့ ရဲလည္းရဲ၊ လိုးလည္းလိုးဝံ႕သူပါ။ က်မမွာသာ ရွက္လို႕မဆုံးႏိုင္တာပါ။

ဒိုင္ယာရီေရ

ေက်ာင္းေတြ ျပန္ဖြင့္ျပီ။ က်မတို႕ အတန္းထဲကို ဒီႏွစ္မွ ေျပာင္းလာတဲ့ ရွိန္း ဆိုတဲ့ ေကာင္ေလးက အရမ္းမိုက္တာပဲ။ အခု ေခတ္စားေနတဲ့ ကိုရီးယား မင္းသားေလးေတြလိုလိုနဲ႕။ ရွိန္းက ရွင္းသန္႕ျပီး ခ်စ္ဖို႕ ေကာင္းလိုက္တာ။ အရပ္ၾကီးကလည္း ေျခာက္ေပနီးနီးနဲ႕။ က်မ စိတ္အဝင္စားဆုံးက သူ႕ရဲ့ ပုဆိုးေအာက္က ထြားထြားၾကိဳင္းၾကိဳင္းနဲ႕ ေဖာင္းႂကြေနတဲ့ လီးၾကီးပါပဲ။ ရွိန္း ပုဆိုး ျဖန္႕ဝတ္ရင္ ေကာင္မေလးေတြ အားလုံး ေငးၾကည့္ရပါတယ္။ စံခ်ိန္မီပါ။ က်မမွာ ရွိန္း လီးၾကီးနဲ႕ အလိုးခံရတယ္လို႕ ညတိုင္းလိုလို အိပ္မက္ေနျပီရွင္။ မာလာကို ေျပာျပေတာ့ နင္စိတ္ဝင္စားရင္ အထာေပးေပါ့လို႕ ေျပာပါတယ္။ က်မ ဘယ္လို အထာေပးရမလဲ။ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ ရွိန္း ေရွ႕မွာ ထမီလွန္ေပးျပီး က်မကို လိုးပါရွင္လို႕ ေျပာလိုက္ရင္ ေကာင္းမလား။ ၾကံၾကီးစီရာ။ ရွိန္းရယ္။ ရွင္ကေကာ က်မကို လိုးခ်င္ရဲ့လား။

ဒိုင္ယာရီေရ

မာလာ့ အေၾကာင္း ေျပာျပရဦးမယ္။ သူ႕အေၾကာင္းကေတာ့ မႏိုင္ဘူး။ တစ္ေန႕ထဲနဲ႕ လီးႏွစ္ေခ်ာင္းလိုးတာခံခဲ့တယ္တဲ့။ ျဖစ္ပုံက ဒီလို။ မာလာနဲ႕ သူ႕ရည္းစားအသစ္ မ်ိဳးျမင့္တို႕ ဒီေန႕ ခ်ိန္းေတြ႕ၾကတယ္။ မာလာ အထာေပးတာနဲ႕ သူတို႕စုံတြဲ ေဘာလုံးကြင္းေဘးက ခ်ဳံေတြေအာက္ကို ေရာက္သြားတယ္။ မ်ိဳးျမင့္က လူပ်ိဳလက္ ဝက္ျမီး ဆိုတဲ့အတိုင္း လက္ကျမင္းပါေတာ့တယ္။ မာလာ့ ႏို႕ၾကီးေတြကို အသားကုန္ နယ္လိုက္၊ စို႕လိုက္နဲ႕။ မာလာကလည္း မ်ိဳးျမင့္လီးကို ကိုင္ေပးရင္း ဆြေပးပါတယ္။ လီးလည္းေတာင္ေရာ ေကာင္မက ေစာက္ဖုတ္မွာ စိုရႊဲေနပါျပီ။ ဒါနဲ႕ မာလာက မ်ိဳးျမင့္ကို လိုးခိုင္းပါတယ္။ မ်ိဳးျမင့္လည္း ၾကိဳးစားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ လီးက ေသးေသးနဲ႕ ဘာမွေတာင္မၾကာလိုက္ဘူး။ ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာက ျပီးသြားပါေလေရာ။ လီးရည္ေတြ ထြက္ျပီး ထပ္မလိုးႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။ မာလာလည္း ဆန္႕တငင္ငင္ျဖစ္က်န္ခဲ့ပါတယ္။ အဝတ္အစားေတြ ျပန္ဝတ္ျပီး ေက်ာင္းဘက္ျပန္လာေတာ့ မာလာက သူရကို လွမ္းေတြ႕လိုက္ပါတယ္။ သူရလီးၾကီးတယ္ဆိုတာ တစ္ေက်ာင္းလုံး သိပါတယ္။ ၂၄ နာရီလီးေတာင္ေနတဲ့ ေကာင္ပါ။ မာလာအတြက္က ေလာေလာဆယ္ လီးေတာင္ေတာင္တစ္ေခ်ာင္းလိုေနတာဆိုေတာ့ သူရကို လက္ဆြဲျပီး ခ်ဳံၾကားကို ျပန္သြားပါေတာ့တယ္။

ခ်ဳံထဲလည္း ေရာက္ေရာ သူရ ပုဆိုးကို ေျမၾကီးေပၚမွာ ခင္းျပီး သူရကို ထိုင္ခိုင္းလိုက္ပါတယ္။မာလာက ထမီလွန္ျပီး သူရ လီးေတာင္ေတာင္ေပၚကို ထိုင္ခ်လိုက္ပါတယ္။ သူ႕ေအာက္ခံေဘာင္းဘီကေတာ့ ဘယ္နားေရာက္သြားမွန္းေတာင္မသိေတာ့ပါဘူး။ သူရလီးေတာင္ေတာင္ေပၚမွာ မာလာ အားရပါးရလိုးလိုက္တာ ႏွစ္ခ်ီေလာက္ျပီးသြားပါတယ္။ သူရက ထူးဆန္းစြာနဲ႕ သုက္ထိန္းႏိုင္ေတာ့ တစ္ခ်ီပဲ ျပီးပါတယ္။ မာလာတစ္ေယာက္ သူရကို အစြဲၾကီးစြဲျပီး လီးရည္ေတြေတာင္ ေသာက္ခဲ့ေသးသတဲ့။ မာလာက သူရကို စေနေန႕ ေတြ႕ဖို႕ ခ်ိန္းလိုက္ပါတယ္။ က်မကိုလည္း အနီးကပ္ ေလ့လာခ်င္ရင္ သူ႕အိမ္ကို လာခဲ့ဖို႕ ဖိတ္ပါတယ္။ က်မ သြားသင့္လား ဒိုင္ယာရီေရ။



ဒိုင္ယာရီေလးေရ

စေနေန႕ကို ေစာင့္ရတာ က်မေတာ့ ရင္ေမာလွျပီ။ က်မလို ဗိုင္းေကာင္းေက်ာက္ဖိ စာဂ်ပိုးမေလးအတြက္ေတာ့ အလိုးခံရဖို႕ ဒီတစ္သက္ မျမင္ေတာ့ပါဘူး။ အေမတို႕ လင္ေပးစားမွပဲ အလိုးခံရေတာ့မယ္နဲ႕ တူပါတယ္။ ဆယ္တန္းေက်ာင္းသူ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကို လင္ေပးစားဖို႕ လူၾကီးေတြ စိတ္ထဲမွာ ဘယ္လိုလုပ္ အၾကံရွိပါ့မလဲ။ က်မဟာ က်မ ဖင္ေလွ်ာက္ခံျပီး ေစာက္ဖုတ္ ေဆာ့ေပးမွ အလိုးခံရမွာေပါ့ ေနာ္။ က်မကိုယ္လုံးကို က်မ မွန္ထဲမွာ ျပန္ၾကည့္မိပါတယ္။ ရင္ ခါး တင္ ဘာမွ ေျပာစရာ မရွိပါဘူး။ မ်က္ႏွာေလးကလည္း ဖူးဖူးေလးနဲ႕ အလွစားေလးပါ။ ေမာ္ဒယ္မေလးတစ္ေယာက္လို႕ေတာင္ အထင္မွားစရာပါပဲ။ ကိုယ္လုံးတီးနဲ႕ မွန္ထဲမွာ ဟန္ေရးျပေနတဲ့ က်မ ပုံရိပ္က ႏို႕ၾကီးေတြကို ေကာ့ျပေနပါတယ္။ က်မ မေနႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။ က်မႏို႕တင္းတင္းျပည့္ျပည့္ၾကီးေတြကို က်မဟာ က်မ နယ္ပစ္လိုက္ပါတယ္။ မာလာကေတာ့ က်မ ႏို႕ၾကီးေတြက သူ႕ႏို႕ေတြထက္ ၾကီးလည္းၾကီး လွလည္းလွပါတယ္တဲ့။ က်မ ေစာက္ဖုတ္ကေလးကလည္း ေဖာင္းေဖာင္းျပည့္ျပည့္ေလးပါ။ အေမြးတစ္စမွ မရွိေအာင္ အေျပာင္ရိတ္ထားလို႕ ကိုက္စားခ်င္စရာ ေကာင္းေလာက္ေအာင္ လွပေနပါတယ္။ မာလာကဆိုရင္ က်မ ေစာက္ဖုတ္ေလးကို ရက္လို႕ကို မဝႏိုင္ပါဘူး။ ဟုတ္ပါတယ္။ ဒိုင္ယာရီရယ္။ မာလာနဲ႕ က်မက အခ်စ္ဆုံး သူငယ္ခ်င္းေတြေလ။ တစ္ေယာက္ႏို႕ တစ္ေယာက္ကိုင္။ တစ္ေယာက္ေစာက္ဖုတ္ တစ္ေယာက္ရက္ေပါ့။ က်မတို႕ ေက်ာင္းက ေကာင္မေလးေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလည္း ဒီလိုပဲ ထင္ပါတယ္။ လီးအစစ္နဲ႕ အလိုးမခံရေသးခင္၊ ေကာင္ေလးေတြနဲ႕ မေတြ႕ရေသးခင္ ဒီလိုပဲ ေကာင္မေလး အခ်င္းခ်င္း အာသာေျဖ ခ်စ္ၾကရတာပဲေလ။

ဝမ္းသာစရာတစ္ခု ေျပာရဦးမယ္ ဒိုင္ယာရီေရ။ မေန႕က ေက်ာင္းအဆင္းမွာ ရွိန္းက က်မကို စကားလာေျပာတယ္။ သူက ေက်ာင္းသားအသစ္ဆိုေတာ့ စာမလိုက္ႏိုင္တဲ့ အေၾကာင္း ႐ိုး႐ိုးေျပာတာပါ။ သူက ဆရာမကို စာေမးေတာ့ ဆရာမက ရွိန္းကို က်မဆီက အကူအညီေတာင္းဖို႕ ေျပာလိုက္လို႕ပါ။ က်မက အတန္းထဲမွာ စာအေတာ္ဆုံးေလ။ အလွဆုံးလည္း ျဖစ္ေတာ့ ရွိန္းတစ္ေယာက္ က်မကို ခ်ဥ္းကပ္လာပါေတာ့တယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ပါ။ က်မကလည္း ရွိန္းကို သေဘာက်ေနတာဆိုေတာ့ ရင္ထဲက ဒိန္းဒိန္းဒိုင္းဒိုင္းျမည္ျပီး ရွိန္းေျပာတဲ့ စကားေတြကို ၾကားတစ္ခ်က္၊ မၾကားတစ္ခ်က္ပါပဲ။ ေနာက္ဆုံး ရွိန္းက က်မအိမ္ကို သူလာျပီး စာက်က္ခ်င္တယ္လို႕ ေျပာပါတယ္။ က်မကလည္း စေနေန႕ ခ်ိန္းထားတာကို သတိရျပီး ေနာက္တစ္ပတ္ ေသာၾကာေန႕ကို ရွိန္းနဲ႕ ခ်ိန္းလိုက္ပါတယ္။ က်မေလ ရင္ေတြ ခုန္လိုက္တာ။ မာလာေျပာသလို အထာေပးလိုက္ရမလား။ ရွိန္းက လိုးတာကို ခံလိုက္ရမလား။ က်မကသာ စိတ္ထဲမွာ အလိုးခံခ်င္ေနတာ ရွိန္းကေတာ့ ႐ိုး႐ိုးသားသားပဲ ေျပာျပီး ထြက္သြားပါတယ္။ စေနေန႕မွာ သူမ်ားလိုးတာ ၾကည့္ျပီး ပညာယူရဦးမွာေပါ့။ မာလာနဲ႕ သူရ မီးကုန္ယမ္းကုန္ လိုးၾကတာကို ၾကည့္ရမယ့္ က်မေတာ့ ေတာ္ေတာ္ ဏွာထေနပါျပီ။

စေနေန႕

က်မေလ မာလာ့အိမ္ကို မနက္ခပ္ေစာေစာထဲက ေရာက္ေနပါတယ္။ က်မတို႕ ႏွစ္ေယာက္ စာက်က္မယ္ဆိုျပီး မာလာ့ အခန္းထဲက မထြက္ေတာ့ပါဘူး။ မာလာ့ လူၾကီးေတြလည္း က်မတို႕ ႏွစ္ေယာက္ကို စိတ္ခ်လက္ခ်နဲ႕ အျပင္ထြက္သြားပါတယ္။ သူရကို ခ်ိန္းထားတာက ေန႕လည္ တစ္နာရီမွ ဆိုေတာ့ မနက္တစ္ပိုင္းလုံး က်မတို႕ ႏွစ္ေယာက္ထဲ အတူရွိေနပါတယ္။ မာလာက ေရအတူခ်ိဳးရေအာင္ ဆိုျပီး အဝတ္အစားေတြ ခြၽတ္ပစ္လိုက္ပါတယ္။ ထုံးစံအတိုင္း က်မ ႏို႕ၾကီးေတြကို မာလာက ရမက္လႊမ္းေနတဲ့ မ်က္လုံးေတြနဲ႕ စိုက္ၾကည့္ေနပါတယ္။ က်မတစ္ကိုယ္လုံးကိုလည္း စားမတတ္ ဝါးမတတ္ ၾကည့္ေနပါတယ္။ မာလာၾကည့္ေနလို႕ က်မလည္း ထမီေလးကို ရင္ရွားလိုက္ပါတယ္။ မာလာက ဘာမေျပာ ညာမေျပာနဲ႕ က်မရဲ့ ထမီရင္ရွားကို အသာေလး ျဖဳတ္ခ်လိုက္ပါတယ္။ က်မေရာ မာလာပါ ကိုယ္လုံးတီးေတြျဖစ္ေနပါတယ္။ မာလာက သူ႕ရဲ့ လွ်ာႏုႏုေလးကို က်မ ပါးစပ္ထဲကို ထည့္ျပီး ႏွုတ္ခမ္းခ်င္း စုပ္နမ္းပါတယ္။ မာလာ့ လက္ေတြက က်မ ႏို႕ၾကီးေတြကို အားရပါးရ နယ္ေနပါတယ္။ က်မလည္း မာလာ့ ႏို႕ေတြကို ဖြဖြေလး နယ္ရင္း ႏို႕သီးေခါင္းေလးေတြကို ဆြဲျပီး ကစားလိုက္ပါတယ္။ ႏွုတ္ခမ္းခ်င္း စုပ္ေနရာကေန မာလာက က်မႏို႕ၾကီးေတြကို ေျပာင္းစို႕ပါေတာ့တယ္။ က်မေလ ဒူးေတြမခိုင္ေတာ့လို႕ မာလာ့ ကုတင္ေပၚကို အသာေလး လွဲခ်လိုက္ရပါတယ္။

ပက္လက္ကေလးျဖစ္ေနတဲ့ က်မ ကိုယ္လုံးတီးေပၚမွာ မာလာတစ္ေယာက္ ေသာင္းက်န္းခ်င္တိုင္း ေသာင္းက်န္းေနပါေတာ့တယ္။ ႏို႕ေတြကို တစ္လုံးစို႕လိုက္ ေနာက္တစ္လုံး ေျပာင္းစို႕လိုက္နဲ႕ က်မ ဖီးလ္တက္ျပီးရင္းတက္ေနပါတယ္။ က်မ ႏို႕စို႕ခံရတိုင္း ဏွာစိတ္ေတြ အၾကီးအက်ယ္ ထလာတတ္ပါတယ္။ ေစာက္ဖုတ္ေလးထဲက အရည္ၾကည္ေလးေတြ စိမ့္ထြက္ရင္း က်မ ေစာက္ဖုတ္တစ္ခုလုံး စိုရႊဲေနပါေတာ့တယ္။ မာလာက က်မ ေစာက္ဖုတ္ေလးထဲကို သူ႕လက္ခလယ္ေလး ထိုးထည့္လိုက္ျပီး ဝင္လိုက္ထြက္လိုက္ လုပ္ေပးပါတယ္။ ပထမေတာ့ လက္ခလယ္တစ္ေခ်ာင္းပါ။ နည္းနည္းၾကာေတာ့ လက္ညိဳးက စစ္ကူလိုက္လာပါတယ္။ ေနာက္ဆုံးေတာ့ လက္သူႂကြယ္ပါျပီး လက္သုံးေခ်ာင္း ဝင္လိုက္ထြက္လိုက္ ကစားေပးလိုက္တာ က်မ တုန္ခါျပီး ျပီးသြားပါေတာ့တယ္။ မာလာက က်မေစာက္ဖုတ္ကိုေတာင္ မရက္ရေသးဘဲ ျပီးသြားလို႕ မေက်နပ္ေသးပါဘူး။ က်မကို အေမာေျဖခိုင္းပါတယ္။ ျပီးရင္ ေျခာက္ဆယ့္ကိုးလုပ္မယ္လို႕ ေျပာပါတယ္။ က်မေလ မာလာ ျပဳစုေပးတာေတာင္ ဒီေလာက္ေကာင္းေနရင္ လီးအစစ္နဲ႕ ဆိုရင္ ဖိန္႕ဖိန္႕တုန္ေအာင္ ေကာင္းမွာပဲလို႕ ေတြးရင္း အေမာေျဖအနားယူေနလိုက္ပါတယ္။

မာလာကေတာ့ အားမရႏိုင္ဘဲ သူ႕ရဲ့ အခ်စ္ေတာ္ ရာဘာလီးအတုၾကီးကို ထုတ္လိုက္ပါတယ္။ ဟုတ္တယ္။ ဒိုင္ယာရီေရ။ မာလာ ဒီလီးအတုၾကီးရထားတာ သိပ္မၾကာေသးဘူး။ ႏိုင္ငံျခားက သူ႕ကာစင္အစ္မ လာတုန္းက ေပးသြားတာပါ။ မာလာက မွာလိုက္တယ္နဲ႕ တူပါတယ္။ သူ႕ကာစင္က စပယ္ရွယ္ ဆိုက္ၾကီး ဝယ္လာေပးတာပါ။ က်မေတာင္မစမ္းၾကည့္ရေသးပါဘူး။ မာလာကေတာ့ အခ်ိန္ရတိုင္း သူ႕ရာဘာလီးအတုၾကီးနဲ႕ သူ႕ဟာသူ လိုးေနတာပါပဲ။ဘာလိုလိုနဲ႕ က်မရဲ့ လွ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္ေတြ ေပၚကုန္ပါျပီ။ ရွက္လိုက္တာ ဒိုင္ယာရီရယ္။ မာလာကေတာ့ ေျပာပါတယ္။ ရာဘာလီးအတုက ဘယ္ေလာက္ပဲ လိုးလို႕ ေကာင္းေကာင္း လီးအစစ္ကိုေတာ့ မမီပါဘူးတဲ့။ လီးအတုၾကီးက လိုးရတာ ေအးစက္စက္ၾကီး။ လီးအစစ္က ပူပူေႏြးေႏြး။ အေၾကာၾကီးေတြက တဆတ္ဆတ္တုန္ေနေသးတယ္။ ေဆာင့္အား ေႏွာင့္အားကလည္း ေကာင္ေလးေတြက သန္ကသန္နဲ႕။ ေကာင္ေလးေတြက လိုးေပးမယ္ဆိုလို႕ကေတာ့ မာလာက ေနရာမေရြး ခံဖို႕အသင့္ပါပဲတဲ့။ ဏွာဘူးမ မာလာ။ သူမို႕လို႕ အရွက္မရွိ ေနရာတကာ အလိုးခံမယ္ ၾကံစည္ေနတယ္။ က်မလည္း ဘာထူးေသးလဲ။ ဟိုေကာင္ေလးကို စိတ္ကူးယဥ္ရတာနဲ႕။ ဒီေကာင္ေလးကို လိုးခ်င္ရတာနဲ႕။ က်မေရာ မာလာပါ ကာမရဲ့ သားေကာင္မေလးေတြ ျဖစ္ေနျပီလား။

ပထမေတာ့ မာလာက သူ႕ရာဘာလီးအတုၾကီးကို စုပ္ေနပါတယ္။ က်မေစာက္ဖုတ္ထဲ ထည့္ၾကည့္မလားလို႕ ေမးပါတယ္။ က်မက မျဖစ္ႏိုင္ဘူး ထင္တယ္လို႕ ေျပာလိုက္ပါတယ္။ မာလာက ဘာလို႕ မျဖစ္ႏိုင္ရမွာလဲတဲ့။ က်မ ေစာက္ဖုတ္က မာလာ့ ေစာက္ဖုတ္ထက္ေတာင္ ၾကီးတာပဲဟာ။ မာလာ ေစာက္ဖုတ္ေတာင္ လိုးလို႕ရရင္ က်မ ေစာက္ဖုတ္လည္း လိုးလို႕ရတာေပါ့။ က်မက မလုပ္ခ်င္ပါဘူး။ ရွိန္းကို ေစာင့္ခ်င္တယ္လို႕လည္း ေျပာမိေရာ။ မာလာက နင့္အေကာင္ ရွိန္းက အျဖစ္ရွိလို႕လား။ က်မ မခံခ်င္ျဖစ္သြားပါတယ္။ ရွိလြန္းလို႕ မာလာ့ကိုေတာင္ လိုးလို႕ရေသးလို႕ ျပန္ေျပာလိုက္ပါတယ္။ အရွက္မရွိတဲ့ မာလာက ဒါဆို နင္လိုးျပီးရင္ ငါ့ကိုလည္း ရွိန္းနဲ႕ ေပးလိုးပါလား လို႕ ေမးပါတယ္။ က်မက ငါ့ရွိန္းကို နင္လိုးခ်င္ရင္ ငါ့ကို ရိုရိုေသေသ ဆက္ဆံလို႕ ေနာက္လိုက္ပါတယ္။ မာလာတစ္ေယာက္ ရယ္လိုက္တာ။ နင့္ရွိန္းမွ လီးရွိတာ မဟုတ္ပါဘူး။ မာလာ ေစာက္ဖုတ္ျဖဲျပရင္ လိုးခ်င္တဲ့ ေကာင္ေလးေတြ ျပည့္ေနတာပါ။

မာလာလည္း လွပါတယ္။ က်မေလာက္ ကိုယ္လုံးမထြားေပမယ့္ သူ႕ဟာနဲ႕သူ ၾကည့္လို႕ေကာင္းတဲ့ ေရွာ့တီေလးတစ္ေယာက္ပါ။ မာလာက အသားျဖဴျဖဴဝင္းဝင္းေလးဆိုေတာ့ သူ႕ေစာက္ဖုတ္ေလးက ပန္းခရမ္းေရာင္ လွလွေလးနဲ႕ လိုးခ်င္စရာေလးပါ။ က်မလည္း မာလာ ရာဘာလီးနဲ႕ ဘာဆက္လုပ္မလဲလို႕ ၾကည့္ေနလိုက္ပါတယ္။ မာလာက သူ႕ေစာက္ဖုတ္ေလးအဝမွာ လီးအတုၾကီးကို ေတ့ျပီး သူ႕ ေစာက္ေစ့ေလးကို ကလိေပးေနပါတယ္။ လီးအတုၾကီးကလည္း မာန္ဖီေနပါျပီ။ မာလာက သူ႕ေစာက္ဖုတ္ကေလးထဲကို လီးအတုၾကီးကို တစ္ရစ္ျပီးတစ္ရစ္ လွည့္သြင္းေနပါတယ္။ မာလာ ေျခာက္ဆယ့္ကိုးလုပ္ရဦးမယ္ေလ။ လီးအတုၾကီး မထည့္နဲ႕ဦး။ မာလာက ရပါတယ္ဟာ။ ငါတစ္ခ်ီျပီးေအာင္ လီးအတုနဲ႕ လိုးလိုက္ပါဦးမယ္။ မာလာအရမ္းထန္မေနနဲ႕။ ေရလည္း ခ်ိဳးရဦးမယ္။ သူရ လာရင္လည္း အလိုးခံရဦးမွာပဲဟာ။ ေအးေအး။ ဒါဆိုလည္း ေျခာက္ဆယ့္ကိုးၾကမယ္ဟာ။ မာလာက က်မေဘးမွာ အသာေလး ဝင္လွဲလိုက္ပါတယ္။
ဒိုင္ယာရီေရ

မာလာနဲ႕ က်မ ေဘးခ်င္းယွဥ္ျပီး ဖင္ျပန္ေခါင္းျပန္ အိပ္လိုက္ပါတယ္။ မာလာေရာ က်မပါ ေစာက္ေမႊးေျပာင္ေအာင္ ရိတ္ထားၾကတာပါ။ ေျခာက္ဆယ့္ကိုးလုပ္ေနက်ဆိုေတာ့ ရွင္းလင္းေနေအာင္ ရိတ္ထားတာပါ။ ေစာက္ဖုတ္ေလးေတြကေတာ့ ရယ္ဒီပါပဲ။ မာလာက က်မရဲ့ ေစာက္စိေလးကို လွ်ာေလးနဲ႕ စရက္ေပးပါတယ္။ က်မကလည္း မာလာရဲ့ ေစာက္စိေလးကို အျပန္အလွန္ေပါ့ေနာ္။ မာလာဟာ ေစာက္ဖုတ္ရက္တဲ့ေနရာမွာ က်မေတာ့ ဆရာမ တင္ထားရတဲ့သူပါ။ မာလာရက္ေပးရင္ က်မ မျပီးဘူးဆိုတာ မရွိပါဘူး။ ေပါက္ကြဲသံစဥ္ေတြနဲ႕ ျပီးလိုက္ရတာ အခါခါေပါ့။ အခုလည္း မာလာနဲ႕ က်မ အျပန္အလွန္ ရက္ၾက စုပ္ၾကရင္း ျပီးရျပန္ေပါ့ တစ္ခါ။

ေရခ်ိဳးခန္းထဲမွာ ေရခ်ိဳးၾကရင္းနဲ႕ မာလာက အဆန္းထြင္ခ်င္တယ္ ဒိုင္ယာရီေရ။ သူနဲ႕ သူရတို႕ လိုးတာကို က်မက ဗီဒီယို ႐ိုက္ေပးရမတဲ့။ ျပီးမွ မာလာက ျပန္ၾကည့္ခ်င္သတဲ့။ ေတာ္ေတာ္ ဏွာထတဲ့ မာလာ။ က်မကလည္း က်မအလွည့္က်ရင္ မာလာက ျပန္႐ိုက္ေပးရမွာေနာ္ လို႕ ေျပာလိုက္တာေပါ့။ ဗီဒီယို ကင္မရာနဲ႕ ဆိုေတာ့ လိုးပုံ လိုးနည္းေတြကို ေသေသခ်ာခ်ာ အေသးစိတ္ ျမင္ရမွာေပါ့။ က်မလည္း ေရခ်ိဳးခန္းထဲကေန ပုန္းျပီး ႐ိုက္ေပးမယ္လို႕ ေျပာလိုက္ပါတယ္။

ဒီလိုနဲ႕ ခ်ိန္းထားတဲ့ အခ်ိန္ေရာက္လာပါျပီ။ က်မလည္း ေရခ်ိဳးခန္းထဲမွာ ထမီရင္ရွားနဲ႕ ဝင္ေနလိုက္ပါတယ္။ ဟုတ္ပါတယ္ ဒိုင္ယာရီရယ္။ ထမီရင္ရွားဆိုေတာ့ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ရွိတာေပါ့ေနာ္။ က်မ ေစာက္ဖုတ္ က်မ ႏိႈက္ခ်င္လည္း လြယ္လြယ္ကူကူ ႏိႈက္လို႕ရတာေပါ့။ သိပ္မၾကာပါဘူး။ မာလာနဲ႕ သူရတို႕ မာလာ့ အိပ္ခန္းထဲကို ဝင္လာပါတယ္။ မာလာက အၾကံနဲ႕ က်မ ပုန္းေနတဲ့ ေရခ်ိဳးခန္းတည့္တည့္ သူ႕အိပ္ရာေဘးမွာ ရပ္လိုက္ပါတယ္။ မာလာက ဟန္ေတာင္မေဆာင္ပါဘူး။ သူရကို ဖက္ျပီး ကစ္ဆင္ ဆြဲေတာ့တာပါပဲ။ က်မျဖင့္ မ်က္ႏွာပူလိုက္တာ။ ဒါမ်ိဳး နဖူးေတြ႕ ဒူးေတြ႕ မၾကံုဘူးေတာ့ ရင္ေတာ့ အတုန္သား။ မာလာက သူရကို ခပ္တင္းတင္းဖက္ထားလိုက္ပါတယ္။ သူရကလည္း ဘယ္ေနလိမ့္မလဲ။ မာလာကို ဖက္ထားလိုက္တာမ်ား အ႐ိုးေတြ က်ိဳးေက်သြားမတတ္ပါပဲ။ က်မလည္း ၾကည့္ေနရင္းနဲ႕ ေမ့ေတာ့မလို႕။ ကမန္းကတန္းနဲ႕ ကင္မရာခလုပ္ကို ဖြင့္ျပီး စ႐ိုက္လိုက္ပါတယ္။ သူတို႕ ႏွစ္ေယာက္ နမ္းေနတာကို ေသခ်ာ ႐ိုက္ရင္း မာလာကိုယ္လုံးေလးကိုပါ တစ္ခ်က္ ဆြဲလိုက္ပါတယ္။

မာလာ့ ထမီေတာင္ ေပါက္ထြက္ေတာ့မတတ္ပါပဲ။ မာလာ့ ေစာက္ဖုတ္က ေဖာင္းအိစူထြက္ေနတာ။ သူရလီးေငါေငါၾကီးကလည္း အားရစရာၾကီးပါ။ သူရရဲ့ လက္ေတြက လူပ်ိဳလက္ ဝက္ျမီးဆိုတဲ့ အတိုင္းပါပဲ။ မာလာ့ ႏို႕ေတြနယ္လိုက္၊ ဖင္ကို ကိုင္လိုက္၊ ေစာက္ဖုတ္ကို အုပ္ကိုင္လိုက္နဲ႕ အလုပ္ကို ရွုပ္ေနတာပါ။ သူရ ပုဆိုးနဲ႕ မာလာ့ ထမီသာ ၾကားထဲက ခံမေနရင္ အခုေလာက္ဆို လီးနဲ႕ ေစာက္ဖုတ္ ႏွစ္ပါး ဂေဟဆက္ေနေလာက္ျပီ။

နမ္းလို႕ ႐ံႈ႕လို႕ ဝေတာ့ မာလာတစ္ေယာက္ သူရေရွ႕မွာ ဒူးေထာက္လိုက္ပါတယ္။ မာလာ့မ်က္ႏွာက သူရပုဆိုးၾကားကို ေခါင္းစိုက္ေနပါျပီ။ သူရက သူ႕ပုဆိုးကို ျဖည္ခ်လိုက္ပါတယ္။ ဒိုင္ယာရီေရ။ က်မျဖင့္ ဘုရားေတာင္ တယူရတယ္။ သူရလီးဟာေလ။ အျပည့္အဝမေတာင္ေသးတာေတာင္ ဟိုအျပာကားေတြထဲကလို ဆိုဒ္မ်ိဳး ျဖစ္ေနျပီ။ ဟိုေကာင္မ မာလာ ဘယ္လို ခံမလဲမသိဘူး။ အင္းေလ။ မာလာက သူရလီးကို တစ္ခါ လိုးဘူးျပီးသားဆိုေတာ့ မေၾကာက္ေတာ့ဘူးေပါ့။ က်မကေတာ့ လီးကို အရွင္လတ္လတ္ၾကီး ခပ္ၾကီးၾကီး ျမင္လိုက္ရေတာ့ အာေခါင္ေတြေတာင္ ေျခာက္ျပီး ေစာက္ဖုတ္ရည္ၾကည္ေလးေတြေတာင္ စိမ့္ယိုက်လာပါတယ္။

ဒိုင္ယာရီေရ။ မာလာကေတာ့ မေၾကာက္႐ံုတင္မကဘူး။ က်မကိုပါ လွမ္းၾကည့္ျပီး မ်က္စိမွိတ္ျပလိုက္ေသးတယ္။ မာလာက ကင္မရာကို ျပဳံးျပဳံးေလး ၾကည့္ရင္း သူ႕လွ်ာေလးနဲ႕ သူရ လီးၾကီးကို အသာေလး ေလြေနပါတယ္။ လီးထိပ္ၾကီးကို ဝိုက္ခါဝိုက္ခါနဲ႕ ရက္ေပးေနပါတယ္။ က်မလည္း ကင္မရာဇြမ္းဆြဲျပီး က်က်နနကို မွတ္တမ္းတင္လိုက္ပါတယ္။ ေျပာရင္းဆိုရင္းနဲ႕ သူရလီးကို မာလာက ထိပ္က စငံုေနပါျပီ။ လီးတစ္ေခ်ာင္းလုံး စုပ္မယ္ေပါ့ေနာ္။ ေရခဲေခ်ာင္းကို ျမိန္ေရရွက္ေရ စုပ္ေတာ့မယ္။

မာလာ စုပ္ေနရင္းမွာပဲ သူရလီးက အျပည့္အဝ ေတာင္လာပါေတာ့တယ္။ ကင္မရာထဲမွာ မာလာ့ႏွုတ္ခမ္းေတြကို ဇြမ္းဆြဲလိုက္ေတာ့ လီးၾကီး ၾကီးၾကီးေတာင္ေတာင္လာတာ ေသေသခ်ာခ်ာကို ႐ိုက္ထားလိုက္ပါတယ္။ သူရလီး ေတာင္လာတာနဲ႕အတူ မာလာကလည္း လီးတစ္ေခ်ာင္းလုံး ဝင္ေအာင္ အတင္းစုပ္ဖို႕ ၾကိဳးစားပါတယ္။ ဘယ္လိုလုပ္ ျဖစ္ႏိုင္ပါ့မလဲ မာလာရယ္။ လီးၾကီးက အၾကီးၾကီးဟာကို။ လီးကို ေအာက္ေျခက ပင့္ကိုင္ျပီး မာလာက သူ႕ပါးစပ္ကို ေစာက္ဖုတ္လို သေဘာထားျပီး အသားကုန္ ေလြေပးေနတာပါ။ ၾကည့္ရတဲ့ က်မေတာင္ အားက်လာပါတယ္။ က်မလည္း ရွိန္းကို မာလာလို ေလြေပးမယ္။ အားရပါးရကို ေလြမယ္ ဒိုင္ယာရီရယ္။

သူရက မာလာ့ေခါင္းကို ကိုင္ျပီး ေစာက္ဖုတ္လိုးသလို လိုးေနပါေတာ့တယ္။ မာလာက ဒူးေထာက္ျပီး သူရက မတ္တတ္ရပ္ေနေတာ့ လိုးအားကလည္း ေကာင္းေနတာေပါ့။ သူရကလည္း မာလာကို ညစ္ညစ္ပတ္ပတ္ေတြ ေျပာေနပါေတာ့တယ္။ စုပ္စမ္းပါ မာလာရာ။ ငါ့လီးကို တစ္ေခ်ာင္းလုံး ဝင္ေအာင္စုပ္စမ္းပါ။ နင္လီးစုပ္တာ အရမ္းေကာင္းတာပဲဟာ။ ေျပာေနရင္းက သူရ သုက္မထိန္းႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။ အားအားအား ထြက္ျပီ ထြက္ျပီ ဆိုျပီး မာလာကို ေျပာလိုက္ပါတယ္။ ဒါကို မာလာက အစုပ္မပ်က္ဘဲ သူရကို သူ႕ပါးစပ္ထဲမွာ ပန္းထုတ္ခိုင္းလိုက္ပါတယ္။ သူရ ပန္းထုတ္သေလာက္ မာလာက မ်ိဳခ်လိုက္ပါတယ္။ ဟယ္။ မာလာတစ္ေယာက္ ဘယ္လိုျဖစ္ေနပါလိမ့္ေနာ္။ လီးေတြ႕တာနဲ႕ ျဖစ္ခ်င္တိုင္းကို ျဖစ္ေနပါေတာ့တယ္။

No comments:

Post a Comment